Produkty
Přihlášení
Uživatel:
Heslo:

E-mailový zpravodaj
 
 

Informace o novinkách a akcích na Váš e-mail.

Pravidla COMMANDER (EDH) - multiplayer

Turnajová pravidla – multiplayer

* Výsledky turnajů v EDH se nezapočítávají do oficiálního žebříčku DCI.
* Před začátkem každého kola jsou přihlášení hráči náhodně rozděleni do skupin po 3 až 4 lidech.
* Jedno kolo trvá 75 minut včetně času na výměnu karet před začátkem samotné hry. Pokud po uplynutí této doby není dohráno, hraje se (počet zbývajících hráčů ve hře)*3 - 1 nastavených kol. Pokud ani to nestačí, zůstává daný stůl bez vítěze.
* Počet kol na začátku turnaje určí organizátor v závislosti na počtu přihlášených hráčů na turnaji.
* Každý hráč může útočit na libovolného soupeře libovolným počtem svých bytostí.
* Plošné efekty platí na všechny hráče ve hře bez omezení.
* Sideboard k balíkům je povolen (obsahuje-li přesně 10 karet).
* Výměna karet v ruce před začátkem hry probíhá podle pravidla free mulliganu, další mulligen je tzv. pařížský.
* Náhodně vylosovaný hráč, který začíná hru, si bere v prvním kole kartu.

 

* Body za vítězství se rozdělují podle následujícího klíče:

Vítěz stolu, tedy hráč, který zůstal poslední na živu - 3 body, předposlední vyřazený 2 body a předpředposlední vyřazený hráč získává 1 bod, ostatní hráči získávají body pouze pokud splnili některý z cílů.

Další odměňování hráčů probíhá na konci každého kola podle zaznamenaných výsledků, a to za splnění předem daných cílů uvedených níže. Je na hráčích samotných, aby zaznamenávali dosažené cíle způsobem, který vyloučí pochybnosti a splnění těchto cílů po hře nahlásili.

Odměnu za každý cíl může získat pouze jeden hráč za kolo v jedné konkrétní hře, samozřejmě s výjimkou cíle vyřazení hráče ze hry.
Některé cíle mohou být nastaveny tak, že jich dosáhne ten, kdo překročí předem stanovenou hranici jako první, nebo ten, kdo dosáhne za celou hru nejvyššího skóre pro daný cíl (při respektování minimální stanovené hranice).
Ne všechny cíle uvedené zde musí být nutně zařazeny v každém turnaji a různé cíle mohou znamenat zisk různého počtu bodů.
Získání cíle může být přezkoumáno rozhodčím.


Cíle jsou následující:

DAMAGE KILL(ten nejběžnější způsob) - vyřazení hráče ze hry zredukováním jeho životů na 0, nebo udělení leathal damage hráči pomocí generála

LIFEGAIN - nejvíce životů získaných v jednom tahu – pokud je zdrojem resp. přímým prostředkem pro získání životů pro tento cíl generál (např. s použitím karet Spirit Link nebo Miren, the Moaning Well), pak cíl není splněn (minimum je 20),

DIRECT DAMAGE - nejvíce zranění udělených z jednoho zdroje do jednoho zdroje v jednom tahu – pokud je zdrojem resp. přímým prostředkem pro toto zranění generál (buď z jednoho útoku nebo s použitím karet jako Soulblast nebo Unnatural Hunger) pak cíl není splněn (minimum je 20),

ATTACK - nejvíce bytostí v jednom útoku (minimum je 10),

SUPERDRAW -nejvíce karet získaných do ruky v jednom tahu (minimum je 10),

STORM - nejvíce kouzel zahraných v jednom tahu (minimum je 5),

ULTIMATE WIN - vítězství na alternativní podmínku ve hře (např. přes Epic Struggle – nepočítá se jako vyřazení ostatních hráčů ze hry)

DOUBLEKILL - vyřazení více než jednoho hráče ze hry libovolným způsobem v jednom tahu

PLATINUM SURVIVOR - přežití do konce hry (buď celkovým vítězstvím, nebo po odehrání nastavených kol) bez ztráty života (pozdější získání životů za jednou ztracené nepomůže splnění cíle),

HIGHLANDER - přežití do konce hry (buď celkovým vítězstvím, nebo po odehrání nastavených kol) bez jediného zahrání generála


(volně převzato z www.elderdragonhighlander.cz)

 

Poslední aktualizace 22.5.2012